ДОСТАВКА

Відправлення продукції відбувається транспортними компаніми "Нова пошта", "Міст-експрес", "Укрпошта" з міста Кременчук
Полтавської області кожного робочого дня. Іншими компаніями продукція відправляється при попередній домовленності.

Час відправлення – 18:30-19:00.
Більшість замовлень, які оформлені та сплачені до 12:00, відправляються в поточний робочий день.

Згідно з договором з ТК "Нова пошта", посилка знаходиться у відділенні, зазначеному одержувачем, протягом 6 робочих днів, а
на 7-ий відправляється назад до нас. У подібній ситуації, при отриманні таких посилок, ми змушені оплачувати послугу
доставки в обидві сторони, тому для повторного відправлення ми очікуємо від клієнтів компенсації цієї суми або додаємо її
до вартості післяплати. На третій день після доставки посилки у відділення одержувача, оператори ТК "Нова пошта" нагадують
клієнту дзвінком або смс-повідомленням про те, що посилка доставлена до відділення і через 2 дні може бути відправлена
назад.

ДОСТАВКА ПІСЛЯПЛАТОЮ

Доставка післяплатою проводиться при передплаті 150,00 грн. Такий варіант вибраний з кількох причин.
Перше. Більшість нашої продукції виробляється на замовлення і якщо трапиться таке, що клієнт не забирає продукцію,
реалізувати далі іменну продукцію практично неможливо. Крім цього, ми змушені будемо сплатити доставку продукції в обидві
сторони, а це 120,00-150,00 грн.
Друге. За роки роботи ми стикалися з достатньою кількістю безвідповідальних клієнтів і сумнівних замовлень саме під час
відправлення продукції післяплатою. Іноді клієнти не приходили на пошту взагалі, а на дзвінки з нагадуваннями відповідали:
"Ви помилилися номером", "Я нічого не замовляв" або просто не брали трубку, а іноді "передумували", в тому числі і в день
оформлення замовлення через 5 хвилин після підтвердження його за нашого дзвінка. У всіх цих випадках, виконуючи необдумані
дії, клієнти не несли жодних зобов'язань. Тому ще у 2016 році було прийнято рішення відмовитися від посилок з повною
післяплатою. Для того, щоб убезпечити себе від необдуманих та нелогічних дій клієнтів, які замовляють продукцію заради
інтересу, приколу та інших незрозумілих причин, було прийнято рішення про можливість оплати у відділенні ТК за умови
перерахування авансового платежу у розмірі 150,00 грн на наш рахунок. Крім всього вищесказаного, доставка післяплатою для
клієнта дорожче на суму від 25 грн. Розрахунок вартості за послугу "післяплати" в ТК "Нова пошта" проводиться за схемою
20 грн + 2% від вартості суми, що повертається. Так, при замовленні звичайного світшоту за 500 грн. при передоплаті 150 грн.,
клієнту необхідно заплатити за послугу “накладеного платежу” 26 грн., крім самої вартості доставки.

Для впевненості клієнтів при покупці ми можемо надати такі фактори, як:
- відгуки на Google Page;
- альбом зі скріншотами відгуків клієнтів із різних джерел;
- відгуки у Facebook;
- договір співпраці нашого інтернет-магазину з ТК "Нова пошта", підписаний понад п'ять років тому;
- ранжування сайту на ключових позиціях у топ 1-5 за різними запитами;
- наявність профілю Instagram з безліччю фото клієнтів;
- відгуки про нашу студію на інших ресурсах.

Враховуючи дані фактори, більшість клієнтів без проблем оплачують вартість товару в повному обсязі та при доставці не
переплачують за послугу післяплати.

ОПЛАТА

Оплатити замовлення можна безпосередньо при оформленні у корзині. Післі підтвердження вами замовлення при виборі оплатою
карткою Visa або Mastercard, відбувається переадресування на сторінку оплати через еквайрінг Монобанку.

При оформленні доставки післяплоатою, також відбувається переадресування на сторінку оплати через еквайрінг Монобанку, де
необідно сплатити 150,00 грн передплати.